سی و نهمین نشست شیرازمارکتینگ با عنوان “چگونه مخاطب را درگیر کنیم ؟” یکشنبه ۲۶ آبان در موسسه جوان برگزار میشود.
در ۳۹ امین نشست شیرازمارکتینگ به این سوالات پاسخ میدهیم: گیمیفیکیشن چیست؟ چطور به کمک گیمیفیکیشن مخاطب را درگیر کنیم و کاربرد آن در مارکتینگ چیست؟
نشست شیرازمارکتینگ هر دو هفته یکبار برگزار میشود. هربار عنوانی برای نشست انتخاب میشود تا در مورد آن بحث و بررسی صورت گیرد. در نشست این هفته به طور تخصصی به این موضوع پرداخته میشود : “چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم که در پروسه مارکتینگ مخاطب را درگیر کنیم؟” یکی از این راه ها گیمیفیکیشن است که به توانایی درگیر کردن مخاطب با روش های سرگرم کننده مانند بازی و ایجاد حس وابستگی مخاطب میپردازد.
مهمان ویژه این نشست جناب آقای علیرضا رنجبر شورابی، طراح ارشد گیمیفیکیشن هستند. علیرضا برزگر مدیر آژانس مارکتینگ تِنومی مجری برنامه هستند.
همچنین حامی این برنامه موسسه جوان است.
اما برای ثبتنام تنها کافیه در سایت ایوند عبارت زیر رو جستجو کنید:
shirazmarketing39
لینک مستقیم ثبت نام
——————————————————————————————————
فرقی نمیکنه شما در چه شرکت، سازمان و کسب و کاری مشغول هستید،
فرقی نمیکنه سمت شما در آن کسب و کار چیه،
در هر صورت شناخت مارکتینگ بسیار ضروری و کاربردی هست.
برای افزایش سطح آگاهی تون می تونید در نشست های شیرازمارکتینگ شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید