ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

بازدید از سومین کارخانه نوآوری کشور در شهر شیراز

صبح روز سه شنبه، مورخ ۹۸٫۷٫۲ در سالن کنفرانس شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و در جلسه‌ای  با حضور عضو کمیسیون فناوری اطلاعات ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی فارس، مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیر عامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، بازدید از سومین کارخانه نوآوری کشور در شهر شیراز صورت گرفت.

در پنجمین جلسه این کمیسیون ابتدا مهندس سهرابی، مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به ارائه گزارش روند پیشرفت کارخانه نوآوری پرداخت و از استقرار این کارخانه تا یکماه آینده خبر داد. سپس یلدا راهدار، عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس با تشکر از مدیر عامل و کارکنان ITMC، خواستار استفاده از ظرفیت عظیم این شرکت در راستای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شد. در ادامه، مهندس مریخی به نمایندگی از دکتر رضوانی مدیر عامل شرکت ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از دستاوردهای کارخانجات مخابراتی ایران و برنامه های آینده این شرکت را ارایه نمود. در پایان، اعضای کمیسیون به همراه جمعی از دبیران جامعه کسب و کار که در این جلسه حضور داشتند از سامانه آبیاری هوشمند و کارخانه نوآوری فارس بازدید و از نزدیک با توانمندی های مجموعه بزرگ صنعتی کارخانجات مخابراتی ایران آشنا شدند.

این مرکز که در شیراز و با فضایی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع در بلوار مدرس جنب ایستگاه مترو فضیلت راه‌اندازی شده است، مکان قرار گیری آن به گونه ای است که دسترسی افراد محلی به آن به سهولت امکان پذیر است و کلیه امکانات مربوط به یک کارخانه نوآوری را در اختیار استارتاپ‌های ساکن در آن قرار خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

 

نازنین حبیبی

یک مهندسِ صنایعِ فارغ التحصیل از کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی‌ام که علاقه‌مند به یادگیری و تحقیق و پروژهش در موضوعات جدید روز هستم و مایلیم با تمام انرژی به رشد اکوسیستم استارتاپی شیراز کمک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *