ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

گزارش رویداد ششم کافه کارآفرینی استان فارس

رویداد ششم کافه کارآفرینی استان فارس روز ۸ ام آبان ماه ۱۳۹۸در شتابدهنده کسب و کار کوانتوم در شیراز برگزار شد.

این رویداد به همت موسسه مردم نهاد عصر نوآوران جوان با هدف آموزش و ایجاد فرهنگ کارآفرینی، انتقال تجارب عملی افراد موفق، شبکه سازی و ارتباط گیری، ایجاد شبکه اکوسیستم کارآفرینی در استان برگزار شد.

به گفته مجتبی صدیق پور دبیر موسسه مردم نهاد عصر نوآوران جوان : “شعار را در عمل نشان دادیم و خواهیم داد، جوانان مهره ی کلیدی و آینده ساز این مرز و بوم هستند ، هدف ما ایجاد یک روند و تغییر هست به طور مطالبه گرانه و ایجاد کمیت با اولویت مندی کیفیت و شفافیت و ارزیابی حوزه اشتغال جوانان و معتقدیم با رفع این مورد تمامی مشکلات عدیده ی جوانان در بخشهای دیگر مرتفع می گردد، با تکیه بر انگیزه جوانی و تجربه گذشتگان کاری خواهیم کرد که ماندگار بماند. با لطف حق و حمایت همه شما عزیزان”

جهاد دانشگاهی استان فارس، استارتاپ آنی پال، صنایع غذایی مانی تبسم، دانشگاه شیراز، مهندس قرشی نژاد، دکتر زاهدیان نژاد، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، معاونت فرهنگی امور جوانان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، تشکل شیراز مارکتینگ، تشکل دختران همسو از جمله حامیان این رویداد بودند.

در ششمین رویداد کافه کارآفرینی علی عسکر دهقانی موسس صنایع غذایی مانی تبسم نیز به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

خلاصه ای از آنچه گذشت

بخش اول این رویداد با تعامل و پرسش سوالات گزینش شده و هدفمند از کارآفرین آغاز شد و تا پایان بخش اول با سوالات چالشی ادامه یافت تا ذهن مخاطب کنجکاو گردد. در بخش شبکه سازی و ارتباط گیری تعامل و لینکهای خوبی برقرار شد تا جایی که یک تعامل کاری به مرحله نهایی شدن رسید، در ادامه و در بخش دوم که با سوالات مخاطبین ادامه یافت، ایده ها ارزیابی گردید و با اهدای هدایای ویژه، لوح، تابلوی یادبود و  عکسی دسته جمعی به پایان رسید.

حامد تکمیل

یک علاقه مند به توسعه کسب و کارهای نوین و کوچک در شهر شیراز و بهره مند از تجاربی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی. مدرس و نویسنده کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *