ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

شهرمارت | پرمخاطب ترین هایپرمارکت آنلاین شیراز

شهرمارت | پرمخاطب ترین هایپرمارکت آنلاین شیراز

هایپرمارکت آنلاین شهرمارت به عنوان پرمخاطب ترین هایپرمارکت آنلاین شهر شیراز می باشد که در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردید.
شهرمارت همواره در تلاش است تا با پشتیبانی کامل، رضایت ۱۰۰ درصدی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد . از این رو ارسال سفارش های بالای ۲۰.۰۰۰ تومان در مناطق ذکر شده در صفحه مناطق تحت پوشش کاملا رایگان می باشد.

شهرمارت یک هایپرمارکت همیشه با تخفیف می باشد که با تنوع کالای بالا ( بیش از ۵۵۰۰ قلم کالا) در دسته بندی های، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی ، نظافت و شستشوی منزل و فرهنگی بدنبال ایجاد فضای مناسب جهت انتخاب و خرید هوشمندانه کالا می باشد و سفارش ها را درب منزل و محل کار تحویل می دهد.

نکته قابل توجه در خرید ازشهرمارت این است که بیش از ۹۰% از کالاهای عرضه شده در این فروشگاه توسط واحد بازرگانی شهرمارت و به صورت انبوه و بدون واسطه مستقیما از تولیدکنندگان تهیه و در انبارها و سرد خانه های کاملا بهداشتی نگهداری و ارسال می شوند. همین امر باعث شده تا شهرمارت بتواند تمام کالاهای خود را با بیشترین تخفیف ارائه دهد.

اطلاعات تماس

آدرس:

شیراز، خیابان چمران، کوچه ۲۰ ساختمان پردیس شهرمارت

ملاصدرا، کوچه ۷ ساختمان ساختمان ۲۱۰ طبقه اول واحد ۲

تلفن:

۳۶۲۸۷۷۷۹ و ۳۲۳۳۷۳۱۴ 

نازنین حبیبی

یک مهندسِ صنایعِ فارغ التحصیل از کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی‌ام که علاقه‌مند به یادگیری و تحقیق و پروژهش در موضوعات جدید روز هستم و مایلیم با تمام انرژی به رشد اکوسیستم استارتاپی شیراز کمک کنم.