ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

رهاورد صبح وصال

رهاورد صبح وصال

شرکت رهاورد صبح وصال به عنوان یکی از بازوهای فنی و اجرایی موسسه فناوری اطلاعات وصال(1382- کنون) در حوزه راهکارهای مبتنی بر وب، پیام کوتاه، تلفن همراه (موبایل) و تجارت الکترونیک در سال 1387 آغاز به کار نمود. هدف از تأسیس این شرکت فعالیت حرفه ای و تخصصی در زمینه راه‌ کارهای مبتنی بر وب، تلفن همراه (موبایل)، تجارت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب، فاخر و حرفه ای به مشتریان در این حوزه ها تعریف شده است. توجه به محصول محوری(محصولات فاخر و خلاقانه )، حمایت از طرح های ایده محور و جلب رضایت حداکثری مشتریان سه اصل مدنظر مدیران از ابتدای شکل گیری مجموعه بوده است.

صبح وصال با تکیه به دانش، تجربه و کارآزمودگی کارکنان خود همواره سعی در ارائه بروزترین نوع خدمات به مشتریان خود بوده و خواهد بود. توجه به نیاز های روزافزون مشتریان به استفاده از خدمات آنلاین ( مبتنی بر وب و موبایل ) این شرکت را برآن داشته است تا تمام تمرکز خود را بر تولید محصولات مبتنی بر دو فضای وب و موبایل بنا نهد.

شایان ذکر است صبح وصال یکی از ماموریت های مهم خود را ارائه مشاوره تخصصی و حرفه ای در زمینه های تجارت الکترونیک، راه اندازی، تولید و ساخت فروشگاه اینترنتی ( فروشگاه حرفه ای اینترنتی) ، ارائه راهکارهای جامع اعم از وب سایت ( پورتال)، خدمات تبلیغاتی و پیام رسانی، سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان، و ارائه محتوا و خدمات بر بستر تلفن همراه قرار داده است.

اطلاعات تماس

آدرس:

شیراز، چهارراه گمرک، ساختمان نبش کوچه 27، طبقه دوم، شرکت رهاورد صبح وصال

تلفن:

32995 (071)

788-9 3 32 32 (071)

نازنین حبیبی

یک مهندسِ صنایعِ فارغ التحصیل از کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی‌ام که علاقه‌مند به یادگیری و تحقیق و پروژهش در موضوعات جدید روز هستم و مایلیم با تمام انرژی به رشد اکوسیستم استارتاپی شیراز کمک کنم.