ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

اینکوباک | سامانه خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی

اینکوباک | سامانه خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی

با توجه به تحقیقات و مطالعات صورت گرفته در بازار و حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حوزه محصولات کشاورزی و سابقه ی حضور در بازار صادرات ایران شاهد مشکلات عدیده‌ای از قبیل : عدم دسترسی مناسب به محصولات با کیفیت، فقدان شبکه دسترسی برای قیمت‌گذاری، وجود واسطه های بسیار زیاد و افزایش قیمت در تبع آن و هدر رفت سرمایه بودیم. لذا برآن شدیم تا با ایجاد ساختاری تکنولوژی محور در راستای حل و تسهیل این مشکلات گام برداریم.


از آنجا که ما خود بخش کوچکی از خانواده ی کشاورزی ایران هستیم، عزم کامل خود را برای ریشه کن کردن مشکلات دسترسی تولید کنندگان و خریداران محصولات خام کشاورزی به یکدیگر جزم کرده ایم و تا زمانی که این هدف محقق نشود دست از تلاش شبانه روزی خود بر نخواهیم داشت.


ما به دلیل مشکلات امنیتی ایجاد شده به علت نمایش شماره تماس افراد و همچنین نقض حریم خصوصی افراد، از نمایش این اطلاعات اجتناب کرده ایم. لذا افراد میتوانند از طریق پیام رسان اینکوباک در صورت تمایل اطلاعات تماس خود را ردوبدل کنند.

اطلاعات تماس

آدرس:

شیراز، خیابان ارم کوچه 15 پلاک 264

تلفن:

09118413054 / 09178928266

نازنین حبیبی

یک مهندسِ صنایعِ فارغ التحصیل از کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی‌ام که علاقه‌مند به یادگیری و تحقیق و پروژهش در موضوعات جدید روز هستم و مایلیم با تمام انرژی به رشد اکوسیستم استارتاپی شیراز کمک کنم.