ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

گالری عکس اولین رویداد استارتاپ جاده ابریشم در شیراز

کاروان جاده ابریشم روز گذشته (۷ آبان ماه) به شیراز رسید و ۹ تیم استارت‌آپی شیرازی طی این رویداد به معرفی استارت‌آپ خود پرداختند.

کاروان جاده ابریشم که ایران گردی خود را از اول آبان ماه و در شهر تبریز آغاز کرد، پس از گذشتن از شهرهای رشت، تهران، اصفهان و یزد، بالاخره دیروز (۷ آبان ماه) به شیراز رسید.

طی این رویداد که در سالن خوارزمی دانشگاه شیراز برگزار شد، ۹ تیم استارت‌آپی شیرازی در زمینه‌های طراحی سایت، خرید و فروش لباس، سلامت، توریسم و …، به معرفی استارت‌آپ خود پرداختند.

در ادامه این مراسم که عمدتاً به زبان انگلیسی برگزار گردید، داوران رویداد خود را معرفی کردند. سپس تیم‌های استارت‌آپی شیرازی به ارائه استارت‌آپ خود پرداختند. Xipix یک سایت ساز ساده، اولین استارت‌آپ ارائه دهنده بود. تیم دوم Iran audio guide، استارت‌آپی برای راهنمایی توریست‌ها و مسافران، استارت‌آپ KarOffer، استارت‌آپ تشخیص مهارت و تخصص افراد، تیم سوم و استارت‌آپ Doctoreto به عنوان آخرین تیم ارائه دهنده بخش اول مراسم بود. پس از این ارائه حدود نیم ساعت به حضار برای استراحت و شبکه‌سازی زمان داده شد.

پس از آن مراسم با معرفی ۵ استارت‌آپ دیگر، Komadaa، برنامه خرید و فروش لباس‌های دست دوم، Daryapp، برنامه پرداخت موبایلی با استفاده از تکنولوژی بلوتوث، Aparno، استارت‌آپ مدیریت زندگی آپارتمانی، motionicaa، برنامه ساخت موشن گرافیک به صورت بصری ادامه یافت و نهایتاً با معرفی استارت‌آپ Abritor ارائه استارت‌آپ‌ها به پایان رسید.

 

حامد تکمیل

یک علاقه مند به توسعه کسب و کارهای نوین و کوچک در شهر شیراز و بهره مند از تجاربی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی. مدرس و نویسنده کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *