ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

تجربیات من از ارتباطات و شبکه سازی

 

تجربیات من از ارتباطات و شبکه سازی

منم داشتم مثل خیلی های دیگه که یک شرکت نرم افزاری و طراحی وب سایت دارن کار میکردم و پروژه های مشتریان شرکت رو جلو میبردم و سرم تو کار خودم بود . چند هفته ای بود دنبال یه راه حل برای گسترش کار و معرفی شرکت رافاگستر بودم .

همیشه دوست داشتم با همکارای خودم و حتی با شرکت های دیگه ارتباط برقرار کنم ولی خب جایی که اینجوری باشه رو سراغ نداشتم خلاصه بعد از کلی تحقیق و جستجو کردن به این نتیجه رسیدم که با یه مشاور کسب و کار صحبت کنم که به طور اتفاقی با آقای نوبخت آشنا شدم .

تو جلساتی که با اقای نوبخت داشتم به یه جامعه خیلی خوب به نام شیراز میتینگ که هفته ای یک بار در شیراز برگزار میشد دعوت شدم شیراز میتینگ یه جلسه و دور همی که در مورد یه موضوع صحبت میکردن و افراد نظرات و تجربیات خودشون رو به اشتراک میذاشتن تو شیراز میتینگ با خیلی از دوستان آشنا شدم از جمله خانم نصیخت کن و اقای میثم عبدالهی و حامد تکمیل و خیلی های دیگه همین طور با بچه های یوایکس شیراز هم آشنا شدم خلاصه با دوستانی آشنا شدم که هر کدومشون برای خودشون کوله باری از تجربه بودن و تو زمینه های مختلف فعالیت میکردن تو یکی از همین جلسات شیراز میتینگ بود که ما یه تیم تشکیل دادیم برای برگزاری رویداد استارتاپ گرایند شیراز که بعد از اون هر ماه یه رویداد اجرا میکردیم .

تو هر رویداد با افرادی که اونجا اومده بودن صحبت میکردم و با هاشون آشنا میشدم و تو هر رویداد من با ادمای جدیدی آشنا میشدم و میتونستم در مورد کسب و کارم و تخصص هایی که دارم با اونا صحبت کنم  و به اونا معرفی کنم و شبکه سازی کنم مخصوصا با افرادی که متخصص بودن هم آشنا شدم که از بعضی اونا حتی تو پروژه های شرکت استفاده کردم و جالب تر از اون تو همین ارتباطات در رویداد ها بود که با دوستان قدیمی که خیلی وقت بود خبری ازشون خبری نداشتم برخورد کردم و زمینه های همکاری جدید اتفاق افتاد .

خب حالا اگه بخوایم از بیزینس و کسب و کار بگذریم من بعد از هر رویداد یک انرژی و انگیزه فوق العاده نصیبم میشه که حس خیلی خوبی بهم میده از تاثیرات دیگه این رویداد تو تفریحات و اوقات فراغت من بود که با افرادی که تو این رویداد اشنا شده بودم تفریحات ورزشی و گردشی دارم و در اخر یکی از مهم ترین اتفاقی که تو این رویداد ها بود درس گرفتن از صحبت ها و تجربه های مهمانان بود که در کسب و کار خودم ازشون استفاده کرد م و باعث اتفاقات خوبی شدن .

 

من برا همتون آرزوی یه ارتباط تاثیر گذار و یه آشنایی مهم تو زندگتون و کسب و کارتون رو دارم و امیدوارم با کمک هم بتونیم توانایی ها و قابلیت های شهرمون رو بیشتر نشون بدیم و ازشون استفاده کنیم .

علیرضا رحیمی

متولد ۱۳۶۵ و مهندس نرم افزار است. شرکت فناوری اطلاعات رافا گستر (www.rafagostar.ir) را با موضوعیت تولید نرم افزاری و پورتال های سازمانی و تجارت الکترونیک در سال ۸۷ تاسیس کرد و هم اکنون مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت می باشد. او علاقه زیادی به ایده پردازی و برنامه نویسی دارد و هدفش از پیوستن به تیم، صرفا در جهت پیشبرد اهداف و رسالت استارتاپ و بالابردن سطح ارتقاء جامعه کسب و کار شیراز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *