ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

چرا گرایند شیراز به جامعه کسب و کار شیراز ریبرند کرد

جامعه کسب و کار شیراز

گرایند شیراز ، با هدف هم‌افزایی و گسترش دانش کار خود را با دعوت از کارآفرینان حوزه تکنولوژی و کسب و کارهای نوپا آغاز کرد تا تجربیات خود را در اختیار جوانان، فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه‌ها قرار دهد.
از مرداد ماه ۱۳۹۴ تا امروز، پنج رویداد برگزار شد که در پی این برگزاری، کارآفرینان و علاقه‌مندان به کسب تجربه در تمامی حوزه‌ها از کامپیوتر تا رشته‌های علوم پزشکی در این جمع حضور یافته و با پیگیری و حمایت خود، جامعه کارآفرینان حوزه تکنولوژی را با تمامی دنیای کسب و کار آشنا ساختند.
از این رو، با توجه به اهمیت کسب و کارهایی با تخصص‌های گسترده، تصمیم بر آن شد تا هدف رویداد از معرفی کارآفرینان حوزه تکنولوژی به کلیه کسب و کارهای موجود تغییر یافته و بتوانیم با هم‌افزایی هر چه بیشتر، جامعه دانش‌بنیان شکل گرفته را بهبود بخشیده و گسترش دهیم.
از آنجا که کارآفرینی مختص به حوزه تکنولوژی نمیباشد .استارتاپ گرایند شیراز با نامی تازه (جامعه کسب و کار شیراز) و همچنین مخاطبان گسترده‌تر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
با جامعه کسب و کار شیراز از کارآفرینانی در همه حوزه‌ها دعوت خواهد شد تا تجربیاتشان را در اختیار کسانی قرار دهند که میخواهند کسب و کار خود را راه بیندازند.
باید دانست راه اندازی یک کسب و کار آن هم در شهری مثل شیراز و نه در کلان شهری مثل تهران ،کار ساده‌ای نیست. تجربه کارآفرینی در این دو شهر بسیار متفاوت است. ما با جامعه کسب و کار شیراز و برگزاری رویدادها، بر آنیم تا افراد موفق شیراز را ابتدا به همه شهر و استان و در ادامه راه به تمام هم‌میهنان کشور عزیزمان ایران معرفی کنیم.
جامعه کسب و کار شیراز با فعالیت های خود ، این امید را دارد که، مهاجرت به شهرهای بزرگ و یا حتی خارج از کشور را بکاهد. و به جوانان این نوید را بدهد که غیر ممکن های زیادی حتی در شیراز ممکن خواهد شد. فقط کافیست که چم و خم راه را بدانید و از تجربه بزرگوارانی استفاده کنید که این راه را پیموده اند. جامعه کسب و کار شیراز این فرصت را به شما خواهد داد.
ششمین رویداد جامعه کسب و کار شیراز در تاریخ ۱۲ خرداد ماه برگزار خواهد شد. با حضور احسان تمیس میتوانید اطلاعات بیشتر درباره ایشان را از صفحه اصلی ببینید.

این نوشته با همراهی سرکار خانم سمانه نصیحت کن نوشته شده است.

مرضیه بهشتی

علاقه مند به حوزه استارتاپ و در حال حاظر در حوزه شبکه (NETWORK) فعالیت میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *