استارتاپ گرایند هفتم شیراز با حضور محمد یزدانپناه

دکتر محمد یزدانپناه متولد ۱۳۵۳، دانش آموخته ی رشته ی دکترای مدیریت کسب و کار، گرایش استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت اجرایی است. ایشان در حال حاضر رئیس هیئت مدیره آژانس هواپیمایی گردشگران شیراز، نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع گردشگری و هتلداری گردشگران سرو شیراز و از سال ۸۸ تا کنون مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی گردشگران شهر راز هستند.

علاقه ی ایشان به صنعت جهانگردی محدود به حوزه ی اجرایی این صنعت جهانی نمی باشد. دکتر یزدانپناه با داشتن گواهینامه  در زمینه های مختلف گردشگری از جمله مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، مدیریت بازاریابی، مدیریت نوین در صنعت جهانگردی، مدیریت فروش بلیت پیشرفته، مدیریت هتل های ۲ و ۳ ستاره و … از دیرباز تا کنون به تدریس در رشته های مربوط به جهانگردی مشغول بوده اند. ایشان دارای سابقه ی همکاری در موسسات و مراکز علمی از جمله دانشگاه جامع علمی کاربردی شیراز، دانشگاه پیام نور واحد مرودشت ،  سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان مدیریت صنعتی منطقه جنوب، مجتمع گردشگری و هتلداری گردشگران سرو شیراز و… هستند.

دکتر یزدانپناه سه دوره بعنوان مدیر فنی برگزیده استان فارس و چهار دوره بعنوان مدیر فنی آژانس برگزیده استان فارس انتخاب شده اند. از دیگر افتخارات ایشان دریافت لوح و تندیس در سال ۱۳۹۲ از شرکت هواپیمایی ترکیش جهت فعالیت های گسترده در حوزه ی تورهای ورودی به ایران است. ایشان در سال ۱۳۹۲ از پی سال ها تجربه و فعالیت در صنعت گردشگری و همچنین تربیت و به کارگیری نیروهای کارآمد و توانمند در این رشته  مفتخر به دریافت لوح از معاون رییس جمهور به عنوان مدیر برگزیده ی کشور شدند.

گالری عکس

ویدئو رویداد

استارتاپ گرایند چیست؟

استارتاپ گرایند (به انگلیسی: Startup Grind) یک برنامه جهانی در جهت حمایت از کارآفرینان و بنیانگذاران کسب و کارهای نوپا و تقویت روابط کاری آنان در جامعه است. این برنامه با هدف آموزش، تشویق و ارتباط سازی کمک می‌نماید تا سودبران حاضر در اکوسیستم استارتاپی شهرهای مختلف با یکدیگر در ارتباط باشند و از تجربیات هم بیاموزند. این برنامه پس از گذشت چهار سال از آغاز، اکنون در اغلب شهرهای معتبر دنیا توسط نمایندگان منطقه‌ای برگزار شده و بیش از ۷۵۰۰۰ نفر عضو از کشورهای مختلف دارد و اعتبار جهانی آن به حدی رسیده که شرکت گوگل با حمایت‌های خود به همکاری با آن پرداخته است.

این برنامه با برگزاری رویدادهای ماهانه در بیش از هشتاد شهر دنیا از موسسین موفق استارتاپ‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر وب و فناوری دعوت می‌نماید تا طی یک مصاحبه یک ساعته در فضایی کاملاً دوستانه داستان، کسب و کار و زندگی حرفه‌ای خود را با حاضرین سهیم شده و از چالش‌ها و موفقیت‌های خود سخن بگویند. پس از هر مصاحبه بستری فراهم است که میهمانان ضمن گفتگوی آزاد انفرادی با یکدیگر آشنا شده و از کارها و پروژه‌های خود جویا شوند و شبکه ایجاد کنند. از جمله ویژگی‌هایی که به رشد و گسترش این رویداد کمک نموده ضبط و ارسال ویدئویی تصویر برگزاری بر روی وب‌گاه جهانی استارتاپ گرایند و شبکه‌های ویدئویی است به طوری که علاقه‌مندان می‌توانند از هر کجای دنیا به تماشای مصاحبه با کارآفرینان شهرهای مختلف دنیا نشسته و از تجربیات و درس‌های آموزنده آن جهت راه‌اندازی کسب و کار خود بهره ببرند.

استارتاپ گرایند اعلام کرد تا سال ۲۰۱۳ موفق شده‌است ۵۰ شعبه در ۲۰ کشور و ۲۰٫۰۰۰ شرکت‌کنندهٔ کارآفرین در رویداد همان سال داشته باشد.