[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”559″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”left-to-right”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

احسان تمیس یکی از افراد سرشناس حوزه فروش و تامین قطعات سخت افزاری در شیراز است. وی در کنار خانواده خود یکی از بنیانگذاران مجموعه شهر کامپیوتر فافا است که سال هاست در شیراز و جنوب کشور بدل به قطب فروش و تامین قطعات سخت افزاری شده است.

شهر کامپیوتر فافا در سال ۱۳۷۸ در راستای برآورده کردن نیازهای سخت افزاری و تامین قطعات کامپیوتر در منطقه فارس و جنوب کشور، با ایده های جدید تشکیل شد. “فافا” یک واژه اصیل ایرانی به معنای نیکو، زیبا، پسندیده و نوآور است.

احسان تمیس یکی از اعضای شاخص سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس است که در سال های اخیر تلاش داشته تا روند تجارت در حوزه سخت افزار را رونق دوچندانی بخشد. احسان تمیس دغدغه ی رشد شهر و دیار خود را دارد و مدام در تلاش است تا به جوامع فناور شیراز کمک کند.

از دیگر فعالیت های شاخص احسان تمیس می توان به تدریس در دانشکده های مختلف شهر شیراز، تالیف چند عنوان کتاب، کسب رتبه های برتر در المپیادهای داخلی و جهانی و مدیریت سایت خبری FaceIT اشاره داشت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/4″][button text=”گالری عکس این رویداد” style=”tbutton2″ button_default_color=”color4″ size=”medium” url=”http://shirazbc.ir/?p=584″][gap][gap][title]

ویدئو رویداد

[/title][vc_column_text]قسمت اول:

قسمت دوم:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]