[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”181″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”left-to-right”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

لیلا صادقی شاد متولد سال ۱۳۵۵، آغاز فعالیت کاری و تجاری خود را از ۱۳ سالگی در زمینه آموزش ریاضی به دانش‌آموزان ضعیف تر و تجدیدی می‌داند و آموزش و تدریس خصوصی را تا زمان فارغ التحصیلی از دانشگاه ادامه داده است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه شیراز است. پیش از ورود به دانشگاه و پس از آن، در زمینه IT و سخت‌افزار فعالیت داشته و مدیر فنی شرکت‌های سایان رایانه طوس کامپیوتر و شرکت MST بوده است.

طی سال‌های ۷۷ تا ۸۰، مدیر تضمین کیفیت کامپیوتر ملی ایران به نام کلون ایزر یا دیجیتال کلون در منطقه اقصادی ویژه شیراز بود که در ۲۵ سالگی از این سمت استعفا کرده و در صنعت فارس در زمینه مشاوره به فعالیت تخصصی خود ادامه داد. در این دوره با عضویت در انجمن خودروسازان فارس، مدیریت کارخانه تعاونی ۹۰۰۴ شیراز فعالیت خود را با محوریت مشاوره ادامه داد و در سال ۸۸ شرکت خدماتی مهندسی بازرگانی سفیر زرین سپاهان را با کمک یکی از همکاران خود از مدیران ارشد در زمینه ایمنی در پارس جنوبی پایه‌گذاری کرد.

لیلا صادقی شاد، هم‌اکنون مدیرعامل و سهامدار شرکت سفیر زرین سپاهان است که در زمینه مشاوره، آموزش، تامین نیروی انسانی متخصص در زمینه‌های ایمنی و آتشنشانی پدافند غیرعامل فعالیت دارد. این شرکت در زمان فعلی، پیمانکار شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا است. همچنین در زمینه‌ انرژی‌های نو و محیط زیست نیز فعالیت می‌کند.و ی علاوه بر فعالیت ها و مشاغل یاد شده از طرف انجمان کارفرمائی استان فارس به عنوان نماینده کارفرما درجلسات هیئت حل اختلاف کارگری و کارفرمائی در اداره کار ،تعاون و اشتغال فارس حضور و فعالیت مستمر دارد.

او با فعالیت‌های تخصصی خود در شرکت مهندسی خدماتی و بازرگانی سفیر زرین سپاهان، عنوان مدیر نمونه پارس جنوبی را در سال ۹۰ از آن خود کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *