طراح لوگو: علی دل زنده روی

جامعه کسب و کار شیراز

جامعه کسب و کار شیراز یا به عبارتی دیگر جامعه کسب و کارهای اینترنتی شیراز با هدف هم افزایی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این شهر به صورت مستقل و مردم نهاد شکل گرفته است و همواره برای تحقق بخشیدن به اهداف زیر در تلاش است:

  • تقویت اطلاع رسانی و بعد رسانه ای کسب و کارها شیرازی
  • شناخت متقابل صاحبین کسب و کارها از یکدیگر و شبکه سازی
  • تقویت جایگاه کسب و کارهای اینترنتی شیراز در سطح کشور
  • کمک به تقویت اکوسیستم استارتاپی
  • برگزاری رویدادهای آموزشی و مرتبط با حوزه کسب و کار

 

استارتاپ گرایند

هدف ما برگزاری یک برنامه در راستای تقویت ارتباط کارآفرینان و موسسان کسب و کار های نوپا (استارتاپ ها) در فضای کارآفرینی با رویکرد فناوری اطلاعات و تکنولوژی است. این رویداد در ابتدا استارتاپ گرایند نامیده می شد که بعدها به دلیل بومی سازی و گسترش فعالیت این گروه با عنوان رویداد جامعه کسب و کار معرفی شد.

این جنبش با هدف آموزش، تشویق و الهام گیری و ارتباط سازی کمک می نماید تا ذینفعان حاضر در اکوسیستم استارتاپی شهر های مختلف با یکدیگر در ارتباط بود و از تجربیات هم بیاموزند. این برنامه پس از گذشت یک سال سال از زمان شروع، اکنون در اغلب شهرهای کشور توسط نمایندگان منطقه ای برگزار شده و اعتبار  آن به حدی رسیده که شرکت های معتبر کشور با حمایت های خود به همکاری با آن پرداخته است.

این برنامه با برگزاری رویداد های ماهانه از موسسـین موفق استـارتاپ ها و کسب و کارهای مبتنی بر وب و فن آوری دعوت می نماید تا طی یک مصاحبه یک ساعته در فضایی کاملا دوستانه داستان، کسب و کار و زندگی حرفه ای خود را با حاضرین سهیم شده و از چالش ها و موفقیت های خود سخن بگویند. پس و پیش از هر مصاحبه بستری فراهم است که میهمانان ضمن گفتگوی آزاد انفرادی با یکدیگر آشنا شده و از کارها و پروژه های خود جویا شوند و شبکه دوستی یا کاری ایجاد کنند. از جمله ویژگی هایی که به رشد و گسترش این رویداد کمک نموده ضبط و ارسال ویدئویی تصویر برگزاری بر روی اینترنت و شبکه های ویدئویی است بطوریکه علاقمندان میتوانند از هر کجای دنیا به تماشای مصاحبه با کارآفرینان شهرهای مختلف دنیا نشسته و از تجربیات و درس های آموزنده آن جهت راه اندازی کسب و کار خود بهره ببرند.