ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

اولین نشست جامعه کسب و کارهای اینترنتی فارس

چندی است در راستای هم افزایی و تقویت جایگاه کسب و کارهای اینترنتی مستقر در استان فارس جمعی از موسسین و مدیران این کسب و کارها با استفاده از شبکه های اجتماعی موجود گرد هم آمده و در تلاش اند تا با هم افزایی و مشارکت گامی مهم در تقویت اکو سیستم استارتاپی و کسب و کارهای نوین برداند. از همین رو با همت مدیران سایت Lemo.ir و اعضای تیم جامعه کسب و کار شیراز در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ جلسه با هدف آشنایی و هم اندیشی در محل اتاق اصناف شیراز با حضور جمعی از موسسین و مدیران برگزار شد. در این جلسه در ابتدا هر از یک حضار اقدام به معرفی خود و کسب و کار خود نمود و سپس موضوعاتی دیگر مورد بررسی قرار گرفت که خلاصه ای از آن در ادامه به نگارش در آمده است. امید است که این قبیل رویدادها مثمر ثمر واقع گردد.

۱

زمان های برگزاری جلسات

با توافق حاضرین مقرر شد که در هر فصل سال یک گردهمایی یا جلسه با موضوعاتی که از قبل مصوب شده در محل اتاق اصناف شیراز تشکیل شود تا ضمن حفظ ارتباط نزدیک کسب و کارها در خصوص سایر نیازها و مسائل این کسب و کارها تدابیری اندیشیده شود. زمان این جلسات در گروهی خصوصی متشکل از موسسان کسب و کارها به شور گذاشته خواهد شد.

گام های ابتدایی برای تقویت فعالیت های رسانه ای

با توجه به نارسایی های موجود در بخش رسانه و لزوم تقویت اطلاع رسانی در خصوص فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در این جلسه پیشنهاداتی مطرح شد که به بحث و بررسی گذاشته شد. پیامد این صحبت ها پیشنهاد شد که حضار با انعکاس این جلسات در رسانه های خود و شبکه های اجتماعی خود گام های اولیه را در خصوص اطلاع رسانی بردارند تا با تداوم این قبیل فعالیت ها وجهه ی کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش تقویت شود و بازیگران بزرگ رسانه ای بومی را متوجه آنان سازد. در همین خصوص هشتگ های #farsbc و #shirazbc جهت انسجام محتوای منتشره به کار گرفته خواهد شد.

حضور در نمایشگاه های منطقه ای

با توجه به نیاز به تقویت ارتباط ما بین کسب و کارهای اینترنتی و مخاطبان آن پیشنهاد شد که تمهیدات لازم در خصوص کسب آمادگی های لازم جهت حضور پر رنگ و یکپارچه ی کسب و کارهای اینترنتی در نمایشگاه های الکامپ پیش رو اندیشیده شود تا بار دیگر وجهه ی عمومی کسب و کاری اینترنتی تقویت شود. در این خصوص در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

مباحث آموزشی

با پیشنهاد برخی از حضار مصوب شد که بخشی از تمرکز گروه بر فعالیت های آموزشی مناسب و مورد نیاز قرار گیرد و با همکاری سایر مربیان و افراد با تجربه فعالیت هایی با محوریت موضوعات مورد نیاز شکل گیرد.

حاضرین در نشست

پارسکدرز – اولین بازار کار آنلاین ایران
مدیر شرکت میزبانی وب irPowerWeb
اَبیش – سرویس نقشه و تاکسی اینترنتی
اتوکده – اولین خشکشویی آنلاین شیراز
لیمو مرجع اطلاعات فعالیت ها و شغل ها براساس نام و مکان Lemo.ir
تیم بین المللی آیرین
اپ ساز – سیستم آنلاین تولید اپلیکیشن های موبایل
چاپینجا- چاپخانه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی شیراز ۲۴۷
دکترتو – سامانه نوبت دهی پزشکان
کمدا – اپلیکیشن عرضه و فروش پوشاک و سایر آیتم های مازاد بانوان
راتانت – طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ
فودآور – سفارش اینترنتی غذا از رستوران ها و فست فودهای شیراز
لیلیتا – اولین گلفروشی آنلاین شیراز
استور ایرانیان – فروشگاه اینترنتی
خدمات ارزی پیمنت اکسپرس

حامد تکمیل

یک علاقه مند به توسعه کسب و کارهای نوین و کوچک در شهر شیراز و بهره مند از تجاربی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی. مدرس و نویسنده کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید.

دیدگاه ها (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *