ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

گالری عکس رویداد هشتم – مازیار محمدی نژاد

یکم فروردین ۱۳۵۸ در شیراز متولد شد. فعالیت‌های خود را با نقاشی و موسیقی آغاز کرد و در سال ۱۳۷۶ ساخت انیمیشن کامپیوتری را فرا گرفت و به عنوان انیماتور در صدا و سیمای مرکز فارس مشغول به کار شد. ساخت انیمیشن را با فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و سپس به تولید سریال و فیلم سینمایی بلند روی آورد. او هم‌اکنون مدیر عامل شرکت فیلم‌سازی زاگرس فیلم است که تولید انبوه انیمیشن را در دستور کار دارد. او با ارائه روش‌های نوین در تولید انیمشین در جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی سال۱۳۹۱ موفق به دریافت عنوان فن‌آفرین برتر در زمینه علوم انسانی شد.

مازیار محمدی نژاد در سال ۱۳۸۰ فیلم کوتاه آنچه باقی ماند را کارگردانی کرد که در همان سال به عنوان دومین انیمیشن برتر تولیدات کشورهای اسلامی پس از تلویزیون عربستان انتخاب شد. از سال ۱۳۸۱ ساخت فیلم سینمایی هفت رنگ) را آغاز کرد. ساخت این فیلم که نخستین انیمیشن سینمایی سه‌بعدی ایران است پس از سه سال در ۱۳۸۴ به پایان رسید. او در سال ۱۳۸۸ تهیه و کارگردانی مجموعه انیمیشن جزیره چالاک در شصت قسمت برای صدا و سیمای مرکز فارس و همچنین تهیه‌کنندگی مجموعه انیمیشن دشت بابونه را به پایان رساند. او هم چنین تهیه کنندگی مجموعه تلویزیونی بابا دریا در بیست و شش قسمت برای مرکز خلیج فارس و کارگردانی سریال انیمیشن سه بعدی شهر راز به مدت چهارصد دقیقه برای شبکه دوم سیما را در سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ انجام داد.

[button style=”tbutton2″ button_default_color=”color4″ target=”_blank” size=”small” url=”http://shirazbc.ir/?p=842″ text=”اطلاعات بیشتر”] [/button]

 

حامد تکمیل

یک علاقه مند به توسعه کسب و کارهای نوین و کوچک در شهر شیراز و بهره مند از تجاربی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی. مدرس و نویسنده کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید.

دیدگاه ها (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *