ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

آنچه در رویداد هفتم جامعه کسب و کار گذشت..

هفتمین رویداد جامعه کسب و کار شیراز، در تاریخ ۱۱ شهریور ماه با حضور دکتر محمد یزدانپناه و جمعی ازعلاقه مندان به حوزه کسب وکار برگزار شد.

دکتر محمد یزدانپناه، رئیس هیئت مدیره آژانس هواپیمایی گردشگران شیراز، نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع گردشگری و هتلداری گردشگران سرو شیراز ، از سال ۸۸ تا کنون مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی گردشگران شهر راز هستند.

ایشان در ابتدا از زندگی شخصی خود گفت ،اینکه او از چه رشته دانشگاهی شروع کرد و چگونه به سمت این حوزه کشیده شد، یزداپناه از چالش های راه اندازی یک کسب وکار در شهری چون شیراز مطالبی عنوان کرد و همچنین اشاره کرد که چرا، شهری مثل شیراز کسب و کارهای موفقی را ندارد و چه عواملی باعث میشود که این کسب و کارها ادامه دار نشوند.

از جمله صحبت های ایشان در مورد چگونگی گزینش نیروهایش بود: “من نیروهایم را اغلب از بین دانشجویانم انتخاب میکنم . من اغلب برگه های امتحانی را تصحیح نمیکنم بلکه تنها به آن ها نگاه میکنم ، مثلا یکی از کارمندان من به دلیل ارائه پر محتوایش مورد تایید من قرار گرفت.”

او در ادامه میگوید :” در مسیر موفقیت همیشه افرادی هستند که میگویند راه درستی برای زندگی انتخاب نکردی و دائما به شما میگویند که نمیتوانی، ولی این را بدانید که مهم آن ذهنیتی است که نسبت به خودتان دارید .اگر فکر میکنید که ازپسش برمی آیید پس مطمئن باشید که میتوانید.”

در ادامه حضار سوالات خود را مطرح کردند و پس از به اتمام رسیدن صحبت های ایشان، جمعیت به بخش شبکه سازی راهی شدند.

جا دارد، در انتها از تمامی حامیان از جمله دکتر تو و دیگر دوستان تشکر و قدردانی نماییم.میتوانید پادکست نشست را از طریق کانال shirazbc در اپلیکیشن لحظه نگار گوش کنید.

مرضیه بهشتی

علاقه مند به حوزه استارتاپ و در حال حاظر در حوزه شبکه (NETWORK) فعالیت میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *