ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

دومین رویداد استارتاپ گرایند شیراز

دومین رویداد استارتاپ گرایند شیراز پنجشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۴ با حضور آقایان رضا دهقانیان و حامد اختری از بنیانگذاران شرکت آیرین برگزار می‌شود.

استارتاپ گرایند (Startup Grind) یک برنامه و اجتماع کارآفرینی و جهانی است که به منظور آموزش، الهام و ایجاد ارتباط بین کارآفرینان حوزه تکنولوژی طراحی شده است.

این برنامه با حمایت‌های ویژه شرکت گوگل قدرت گرفته، در حال حاضر در بیش از ۱۶۰ شهر و ۶۵ کشور جهان درحال برگزاری بوده و پذیرای ویژه موسسین، سرمایه گذاران، مخترعان و مربیانی است که داستان‌های شخصی، تجربیات و درس‌های آموخته خود را با شرکت‌کنندگان سهیم شده و از این طریق به الهام بخشیدن و تولید محتوای ناب در جامعه کارآفرینی کمک می‌کنند.

رسالت استارتاپ گرایند تقویت شبکه کارآفرینی و کمک به کارآفرینان، نوآوران وارزش‌آفرینان است. این برنامه توسط نمایندگان مختلف در شهرهای گوناگون در دنیا در حال برگزاری است. محتویات به وجود آمده از گفتگوها و مصاحبه‌های انجام شده به صورت ویدئویی و از طریق کانال های آنلاین (YouTube در خارج از کشور و Aparat در داخل کشور) به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

همین حالا ثبت‌نام کنید

Airin

معرفی شرکت آیرین:

شرکت آیرین از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت با ۳ نفر آغاز نمود. هدف اول از راه اندازی این گروه، تولید در آمد ثانویه از اینترنت بود که پس از گذشت اندکی با توجه به پتانسیل نا محدود این منبع مدرن و مشاهده نتایج قابل قبول به هدف اصلی افراد تبدیل شد. با اضافه شدن بخش تولید محصولات موشن گرافیک و احتیاج به هماهنگی ها و استراتژی های مختلف، نیاز به فضای کاری جدید حس می شد، بنابر این این گروه که به ۸ نفر افزایش پیدا کرده بودند، رسما خود را به عنوان یک شرکت تولید محصولات مالتی مدیا معرفی کردند و قوانین جدید جایگزین قوانین قبلی شدند.
در همین زمان ارزش ها و فرهنگهای کاری دیگری از قبیل کیفیت جهانی و تولید محصولاتی نوآوارنه و خاص، اشتغال زایی و کارآفرینی ، نگاه نو به فضای کاری و رفتار با همکاران و… پررنگ تر و پرنگ تر شد و این دیدگاه، اولویت بسیاری از تصمیم گیری های بعدی شد. با گذشت زمان، آیرین با تمرکز بر روی محصولاتی با کیفیت و با سبک هنریِ متفاوت، رفته رفته با همین ویژگی ها در سطح بین المللی شناخته شد.

برای آشنایی بیشتر با تیم آیرین، کلیک کنید.

معرفی مهمانان دومین رویداد استارتاپ گرایند شیراز:

Reza Dehghanian

محمدرضا دهقانیان:
محمد رضا دهقانیان فعالیت هنری خود را از سال ۸۴ با کانون تبلیغات بازتاب آغاز کرد. او فعالیت کاری خود را در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی انیمیشن، طراحی گرافیک محیطی ادامه داد.
وی لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر شیراز است. او همچنین دارای مدرک اسکرام (Scrum) در زمینه مدیریت محصول (pspo) می باشد، و هم اکنون دانشجوی دوره ی مدیریتی MBA است.
او موسس کانون تبلیغات مداد رنگی، بُعد سوم و آیرین می باشد و در حال حاضر طراح و ایده پرداز، مدیر بخش وب و مدیر محصول شرکت آیرین است. وی همکاری با اعضای این تیم را از مهم ترین دستاوردهای خود می داند.
او هم چنین در روند پروژه هایی با ماهیت و کارکرد متفاوت در زمینه ی تولید محصولات دیجیتال از جمله ویدیو آرت و وب سایت همکاری داشته است
فعالیت در زمینه عکاسی، طراحی موبایل App ، طراحی صنعتی، طراحی مبلمان، نوازندگی و معماری داخلی از علاقه مندی های وی به شمار می آیند.

همین حالا ثبت‌نام کنید

Hamed Akhtari

حامد اختری:
حامد اختری متولد شهریور ۱۳۶۸، فعالیت خود را در زمینه گرافیک و تولید محصولات بصری از ۱۶ سالگی آغاز کرد وی پس از اتمام هنرستان، به دلیل علاقه وافرش به هنر، رشته خود را از الکترونیک به گرافیک تغییر داد و به تحصیل در زمینه هنر پرداخت. وی در سال ۱۳۹۱ با جمعی از دوستانش شرکت آیرین را پایه گذاری کرد. او در حال حاضر به عنوان عضوهیئت مدیره و کارگردان هنری آیرین، مشغول به فعالیت می باشد.

همین حالا ثبت‌نام کنید

 

 

سمانه نصیحت کن

کارشناس ارشد فناوری اطلاعات است. سمانه کارشناس روابط عمومی و بازاریابی آنلاین در شتابدهنده دیموند است.

دیدگاه ها (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *