ESC را فشار دهید تا بسته شود

جامعه کسب و کار شیرازجامعه کسب و کار شیراز رسانه‌ی کسب و کارهای آنلاین شیراز

Startup Grind چیست؟

Startup Grind یک برنامه و اجتماع کارآفرینی جهانی است که به منظور آموزش، الهام و ایجاد ارتباط و شبکه سازی بین کارآفرینان حوزه تکنولوژی طراحی شده است. این برنامه با حمایت‌های ویژه شرکت گوگل قدرت گرفته، در حال حاضر این برنامه با برگزاری رویدادهای ماهانه در بیش از ۴۶۱ شهر و ۶۶ کشور جهان درحال برگزاری بوده و پذیرای ویژه موسسین، سرمایه گذاران، مخترعان و مربیانی است که داستانهای شخصی، تجربیات و درسهای آموخته خود را با شرکت کنندگان سهیم شده و از این طریق به الهام بخشیدن و تولید محتوای ناب در جامعه کارآفرینی کمک می‌کنند. رسالت استارتاپ گرایند تقویت شبکه کارآفرینی و کمک به کارآفرینان، نوآوران و ایجاد گران ارزش است. این برنامه توسط نمایندگان مختلف در شهرهای گوناگون در دنیا در حال برگزاری است. محتویات به وجود آمده از گفتگوها و مصاحبه‌های انجام شده به صورت ویدئویی و از طریق کانال هایی آنلاین مانند YouTube و آپارات ارائه می‌شود.

 

اهداف این برنامه

  • آشنایی با مؤسسین استارتاپ‌ها
  • شنیدن داستان پیدایش یک استارتاپ
  • جستجو و یافتن همکار جدید
  • آشنایی با نیروی متخصص تازه
  • شکل‌دهی و اجرایی کردن ایده‌ها
  • آماده‌شدن برای راه‌اندازی استارتاپ بعدی

 

استارتاپ گرایند در ایران

شروع این برنامه در تهران در تیر ماه سال ۱۳۹۳ با تلاش تیمی و داوطلبانه علاقمندان و فعالان کارآفرینی و حمایت حامیان بخش دولتی و خصوصی انجام پذیرفت.

تاکنون چندین رویداد به صورت ماهانه در تهران، مشهد، اصفهان، زنجان و ارومیه برگزار شده که با استقبال قابل توجهی از سوی شرکت کنندگان مواجه شد. در این رویدادها از کارآفرینان و بنیانگذاران استارتاپ‌ها دعوت شده تا با گفتگو در محیطی دوستانه و کاملاً غیر رسمی به بیان تجارب خود پرداخته و سبب آموزش غیر مستقیم مخاطبین شوند. در این رویدادها همچنین فرصتی برای دیدار و برقراری ارتباط با سایر افراد علاقمند این حوزه وجود داشته است و ارتباط کاری بسیاری با کمک این برنامه در حال شکل گیری است.

سمانه نصیحت کن

کارشناس ارشد فناوری اطلاعات است. سمانه کارشناس روابط عمومی و بازاریابی آنلاین در شتابدهنده دیموند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *