[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”412″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”left-to-right”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

محمد یک کارآفرین جوان بسیار پرانگیزه است که موسس پلتفرم آموزش آنلاین فرانش (کائسنا) است. او یک متخصص باتجربه وب و کسب و کار آنلاین است. او پس از کسب تجربیات شکست و پیروزی‌های متعددش با کائسنا و استارتاپ دیگرش، با ورود به شتابدهنده آواتک، با رشد خیره‌کننده‌اش توجه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی متعددی را به خود جلب کرد.

او در سال ۱۳۸۶ سایت کائسنا را راه‌اندازی کرد و طی سالهای متمادی افتخارات زیادی را بدست آورد. علاوه بر دیپلم افتخار و بسیاری جوایز معتبر داخلی، در سال ۲۰۱۰ و در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا عنوان یکی از ۳ جوان خلاق جهان در استفاده از اینترنت و تلفن همراه در حوزه دانش را کسب کرد.

در سالهای ۸۶ تا ۹۰ کائسنا رشد قابل توجهی داشت، تا جایی که روزانه بیش از ۷۲۰۰۰ ایمیل برای کاربرانش ارسال می‌کرد. اما به دلیل مشکلاتی در مدل کسب و کار و نداشتن تیم مناسب در کنارش، این پروژه شکست خورد. او همواره برای تشکیل تیم مناسب تلاش کرد و توانست در سال ۹۳ در راستای جذب سرمایه، به همراه تیم خوبش با نقل مکان به تهران وارد شتابدهنده آواتک شود. پروژه کائسنا در آواتک جان تازه‌ای گرفت و با بازنگری جدی در ساختارش مجددا آغاز به کار کرد و طی مدت ده ماه توانست ضمن پیاده سازی کامل زیرساخت،‌ بیش از ۵۰۰ دوره آموزشی را منتشر کند. این رشد خیره‌کننده باعث شد در فضای رقابتی اولین نسل استارتاپ‌های آواتک‌، موفق به جذب کامل سرمایه مورد نیاز خود شود و به جمع خانواده‌ی بزرگ سرآوا متشکل از دیجیکالا، کافه‌بازار و شبکه تبلیغات بپیوندد.

کائسنای در حال رشد در مهر ۹۴ و برای توسعه به فرانش تغییر نام داد. محمد می‌گوید این تغییر آغازگر فصل جدیدی در فرانش (کائسنا) است.

به گفته‌ی او فرانش بستر ارائه آموزش آنلاین است که متخصصین را در مسیر تولید تا توزیع آموزش همراهی می‌کند. در فرانش آموزش‌های مختلفی در زمینه کسب و کار، برنامه نویسی، طراحی و بازی سازی وجود دارد بیش از ۹۰٪ آنها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/4″][button text=”گالری عکس این رویداد” style=”tbutton2″ button_default_color=”color4″ size=”medium” url=”http://shirazbc.ir/?p=450″][gap][title]

ویدئو رویداد

[/title][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]